Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Sunday, March 20, 2011

keresahan dalam hati bagaikan seribu jarum yang menikam!!!

sudah sebulan aku tak menulis blog ni.entahlah bermacam macam masalah yang timbul selama ini.aku tak pasti apakat itu kebenaran mahupun kepalsuan yag aku rekakan..tapi aku hanya tahu satu sekarang ni iaitu ENJOY dalam masa terdekat ni..huhu.maybe selepas tanggal tersebut aku dah tak dapat enjoy ataupun tak enjoy seperti sekarang..hmmm.


seriously,dalam fikiran ni telah berlaku berbagai persepsi yang baik mahupun sebalknya.apakah usaha yang selama ini aku lakukan membuahkan hasilnya lalu kupetik untuk dimakan ataupun perhiasan semata-mata??adakah segala kedegilan aku selama ini menjerat diriku??adakah aku akan menyebabkan banyak hati yang terluka??aku sangat takut.walaubagaimanapun,aku harus hadapinya jua..

YA ALLAH,KUATKANLAH MENTALKU INI.AKU TAHU SEMUA YANG BERLAKU ADA SEBABNYA.TAPI AKU SANGAT TAKUT UNTUK HADAPINYA...

hari semakin hari,aku rasa sangat bersalah kerana segala yang berlalu akan diungkit semula.akan diperkatakan semula..sangat menyakitkan bila terdengar"itulah dulu mak nak hantar sekolah yang bagus taknak,jangan menyesal di belakang hari.nanti banyak hati yang terluka"hmm,im so scary with this word,i dont now what should i do..i think maybe i can't except this..hmm..just forget it..


so,apa akan jadi dengan masa depan aku.lagipun sampai sekarang aku masih belum boleh tentukan jalan yang mna akan aku pilih..aku dah tak sanggup untuk lakukan kesilapan lagi.aku dh tak sanggup kecewakan banyak hati lagi..hmmm..23 march..please be a best day for me..i really need that for all my life...

No comments:

Post a Comment