Saturday, February 26, 2011

pa kjadah nya!!!

assalamualaikum suma..*jawab jangan tak jawab na..

hah.mcam mna nak mula ha..actually aku bru ja brjmpa dengan kkwan aku suma ni..lepa mai umah aku tadi.hah mcam besalah dah lama tak jumpakan.mai ja umah aku suh cari makanan..pakejadahnya suma ni..pikir umah aku ni stor tmpat makan ka.taw la bdan aku besar pon.perli ka ni ar..hah ayat aku kuar la ktakan..

huhu..tapi sorylah kwan aku la ni dah x makan.haha..mata dah juling waktu tulis ni.besalah malu.tapi len hari mai aku siap wat biawak panggang bagi kat ang,..maw???kompon perut ang buncit lepas tu.hahah..

hah cita sal pakejadahnya ni kan..terkejut gak aku.da sorang blogger ni tulih sal PELACUR BLOGGER!!hah apa 2..berapa rnggit semalam..astagha..hah blogger yang selalu wat kontroversi tu..LENSA ROSAK..hei suka hati dia ja kta kat orang placur.pikir lah sma.hati orang len..

k.cukup sal tu.nanti tak pasal plak aku yang dikotroversikan.haha bajet gileeeeeeewww..takdalah..
k petang ni aku ngan kkwan nak prgi tasek.nak jalan jalan..release tensyen..so sspa nak join jom lah.pkol 5 petang ni kita jmpa kat tasik ya..jangan lupa..

1 comment:

  1. haha..tasik? aq nak bersiap pegi class mlm ny..:P

    ReplyDelete