Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Sunday, January 16, 2011

what's meaning of love?

assalamualaikum suma..

k dah bca yajuk atas kan.sebenarnya malam ni kan ari ahad so ada kelas comunicationlah..ok mla2 class kmi smbang2 n brcakap untuk melembutkan lidah.memang lawak.pastu teacher kta mcamna klaw saya call hotel n awak cakap dalam b.i..oh my god isay..sorang pon x maw.las2 teacher sruh kmi dk dlam psngan n smbang..

k smpai pkoi 9.30 cm 2.kmi wat debate laki ngan perempuan..perempian ni tanya sal apa kmi x suka lpa lah pa lah..so aku n kkwan aku jawablah..blablabla..then,tba2 girl sorang ni menheluarkan ktanya."what's u understand about the love?"kat bbdak laki ni..so kmi tergamam seketika lah..pastu pa lagi teacher pon ktalah dia nk dngar suma orang bg pendapat sal LOVE ni..mood:time 2 suma da sdih n gmbra..da yg cita sal pngalaman lpa lah..tp msa aku..sdih jgaklah.CINTA TAK KESAMPAIAN kataka..so mmg aku cta sdkit ja..huhu..

tp mmang best tme 2.dpat taw tntang cinta ni..haha gtai plak..

k.bye..
sblum 2:aku dah jatuh cinta kat seseorang..najwa latiff.i loveu.hahah.walaupun  kau x knal aku..


gmbar dari goggle ya..

1 comment: