Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Thursday, December 16, 2010

huh..borink!!!!

hmm..x taw nk wat pa dh cuti2 ni..on9 ja..
huh..tp nsibla da blog ni dpat gak aku buang msa ngan bnda ni..aryni x da pa yg brlku dkat aku..
cma tngahhari tdy aku ngan abng n adk tercntaku kuar g ambik our dad kat HOTEL SRI MALAYA(Malaysialah).. smpai ja kat sna dlm koi 12.30..
aku pon ktalah"bnglong mna abah ni?kta pkoi 12 dh kuar"..
upanya abah aku blom abih g seminar dia tu..
dh la perutku dk brbuny n mnyanyi mcam2 jnis lgu..(HIPHOP,ROCK,INDIE,BALADA N MCAM2 LG)..ahha
x pa abg aku pon drive lah kta bmw kmitu..(sbnarnya proton ja..hakhakbmw 2 kta idman aku)
smpai ja dpan menara 6paklah kdai mkan kat ctu..
mak ai pnyalah rmai oqang kat kdai yg brtjuk ATAP RUMBIA 2..
pa lg aku n abg n adkk aku pon msuklah dlam kdai 2..
wah mcam2 jnis lauk da..smpai x taw nk cita lah..
aku pon p lah ambik nsi n plih lauk..huhu..adk aku plak smpai x taw plih lauk pa..ktnya bnyak sngat..(2 pyah p tmpat yg bnyak lauk ni..smpai x taw.hahah)..
pilih pnya plih aku pon ambiklah lauk stong n dging n syur keladi..
huhu..sdap woo..mnjilat pnggan..haha..
abg aku plak p ambik lauk kskaan kmi suma..IKAN KELI BAKAR..
huh..ikan kli ni mmg sdaplah..x taw nk cita..klaw nk taw asa cmna p jalah mkan kt kdai 2..
sblom mkan 2 abng yg keja kat stu dh kira sumanya..
suma RM27.30..murah tu..bnyak kmi ambik..
huhu..pas mkan ja kmi p kat hotel blik untuk ambik abah ksyangan kmi suma..
pastu trus blik..
ptang plak aku n adk aku msuk blik aku yg mcm srang tkus msa nk pksa dlu..
kmas smpai brkilat..pack2 buku rjukan untuk di bg kpd adikku..
pastu yg rjukan krtas2 2 untuk disdekahkan dkt bdak f5 taun dpanlah..huhu..(bekken aku)
smpai lah suma siap..lani dh mcam blik ptera rja pon da..haha..berangan nk jd ptera rja leyh kwen ngan pteri rja..haha..
klah aku pon dh ngantuk ni..6ti aku cta len k..bye..
ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment