Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Sunday, February 20, 2011

walaweh letih seh!!

assalamualikum suma..
entri aku harini berbau letih skit yea..maw tak nya aku baru balik dari karnival "JOM MASUK U"..ok.karnival ni telah berlansung di dewan wawasan 2020 dekat perlis 2.wah jauh nya.aku p menunggang moto pulak.dengan kkwan lah.kalaw seorang tobat den x pergi.dulu da abg leh ajak dia..heiii.dah lah panas.jadi PARIA lah aku..huahuahua..


karnival ni melibatkan banyak agensi dari universiti dan kolej swasta..banyak gila.dapat pendedahan awal tentang u lah katakan..tapi kolej swasta ni banyak sangat..cuma aku takut tak diiktiraf lah..nahai mngaji penat2 dapat hape!!!so be carefull k...tapi tadi aku cma brmnat kat universiti tertentu ja..aku nak wat asasi.itupon kalau ada rezeki lah.kalau tak...huhuok aku nak senaraikan u yang aku mnat k..


1.UITM
2.UPM
3.UKM.
4.UM
5.UIA.


so kekawan kena lah berdoa semoga aku dapat masuk u ni..hah tetapi tadi da berita tergempar yang telah wat jantungku berdegup seketika..nak taw pa..jeng jeng jeng..







SPM KUAR 24 HB 2 LOH!!!

maknanya dah dekat sngatlah..terus mood aku brtkar..serius terus...tapi apapon aku kna terimajgak..sebab aku dah usaha..so kekawan yang nk ambik keputusan get ready yea..bubye..






No comments:

Post a Comment