Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Sunday, February 6, 2011

tak ada tajuk!!

asssalamualaikum..

entry ni tajuknya adalah xda tajuk ya.so bacajala..
hmm.aku ni memang dah lama tak update blog ni..muncullah memacam idea nak create ni.dah nak terkeluar dah..huhu.sebenarnya dalam cuti raya cina ni kami sekeluarga tima ahli keluarga baru.huhu.sempoi n gempak habih.memang yang 2 yang diidamkan selama ini.x maw yang lain dah!!bak kata aku lah..
aku harap benda ni dapat menemani aku selama maku menunggu result spm ni.hah cita sal tunggu result spm nih..aku nak cita skit yang selama ini aku asyik mm\impi dapat keputusan ja..heii..tkot seh!!!camna lah keputusan aku yang sebenak nya nnti..mudah mudahan seperti yang aku harapkan lah..aku tak maw lah segala angan2 yang bukan angan mat jenin aku tu tak tercapai pulak nanti..

hah berbalik kepada ahli keluarga aku yang baru tu.. ni dia..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



hah ni dia..tapi bukan gambar sebenarlah..yang ni goggle punya..aku punya malas nk snap..

k yang aku punya berjenama philips ok..best tengok gambar.macam real 2..huhu

k byer....

No comments:

Post a Comment