Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Wednesday, January 5, 2011

ANGAN-ANGAN..

assalamualikum suma..


hah angan2..cita sal angan2 ni msti suma orang da angan2 kan..tnpa angan2xdaalah prncangan hidup..suma pon x jd..2 pntingnya angan2..

bg aku angan2 ni dpat menaikkan smngat sseorang tu untu bljar n brjya coz bleyh pnuhi angn2 2..
haha..aku ni seorang yg suka brangan untuk memiliki ket..mcam2 yg aku angankan..sbab2 lah aku kna blajaq ajin2(ajin lah sngat)

ni keta idaman aku.
.

lamborghini tu(muat ke)hahah

you see!!ferrary..
owh..moto yg mcam cita tron LEGACY.klaw aku nek ni prang!!

BMW..tunggu aku..stu ary kau milikku!!



ini??klaw da bni n ank bnyak bleyh ar..

hahaha..cmna smpoi x angan2 aku n aku mmg gla betoi ar ngan keta2 yg kat atas tu..arap lpa suma tu jd lah mlikku n aku dpat lah bekerja 

SEBAGAI

PHAM2 SNDIRILAH YEA!!!

aku mmang mnat nk kja kat dlm ni..nk jd driver..tunngu aku stu ary kau akan ku pndu jua..wait n see..bg aku suma ktakan dpat klaw kta ushakan.tp msalahnya x maw usha n tnggu rezeki datang bergolek.klaw mcmni rezeki pergi MELAYANG dalah jd usaha itu tangga kejayaan bkan tngga mnara kola lompor mhupun klcc ya...hahah..doakan aku ya..bye!!

p/s:usaha n berdoa jalah!!USAHA TANGGA KEJAYAAN



No comments:

Post a Comment