Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Tuesday, January 4, 2011

INTERESTING!!!!!

assalamualikum suma..


huhuhu..tdy dh cita aku g caqi qeja kan..lani aku nk cita yg bru ja blogwalking n  aku tngk blog bdak ni mnrik sngat..


coz gambaq2 dia mnarik n interesting mmg mnrik n interesting..hahaha..sempoi gla...pandai bdak ni tngkap gambaq kan..kamera pa ntah dia gna klaw lah aku dh kmera cmtu maw aku tngkap suma gmbaq dalamdinia aku ni..hahaha..(kemas lah 2)..huhuhu..


kk..ni gmbaq dlm blog dia..(sory ye aku copy n shre coz aku mnrik tngk gmbaq ang)

aa11 ; Through My Digital Eye: Kuala Lumpur : Butterfly Park: "Hey. Just got back home from KL. Here is some photos I shot at the Butterfly Park. Do visit my Flickr for better quality (: p/s: photos upl..."


eheheheh..hahahha..
sory x jd plak dh coz aku ni x pndai lah ict ni..cba ja td kot2 jd tp x jd..


huhuhu sory ye..k 6ti aku blajaq len lah n aku nk shre blg bdak ni..smpoi..
bye..


p/s:aku dh termlu dh..

No comments:

Post a Comment