Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Monday, January 24, 2011

friend vs true friend

assalamualaikum..

firstly,nak mntak maaf sangat sebab x update blog.tapi sekarang ni aku nak cita n kongsi sal friend atau dalam bahasa malaysianya adalah kawan.k apa 2 kawan?orang yang rapat dengan kta kan.@ pon x rapat..

oke..bagi aku kawan itu amat penting sekali.tapi cma pendapat masing-masing ja.baik @ buruk seorang kawan tu bergantung pada diri kita sendiri untuk menghayati erti kawan tu.tapi aku dah lalui suma tu.dikhianati pon pernah.tapi still aku anggap dia sebagai kawan aku.tak pernah berubah pon.

k dulu aku mempunyai kawan yang amat baik ngan aku.selalu bincang masalah ngan dia.she is girl.tp dia oke ja ngan aku.aku pon taktahu napa aku slalu cita ngan dia..huhu.ada masalah skit msti bincang ngan dia.tapi pada suatu ari tu,berlaku salah faham antara kami.dan aku rasa bersalah sangat sebab aku ada buat satu kesalahan dengan dia.so aku tak mau hubungan kawan kita renggang sebab aku tau ang masih marah dekat aku.

okee.aku minta maaf sekali g k.bye!

No comments:

Post a Comment