Friday, January 14, 2011

tension!!!

assalamualikum suma...

hah dh bnyak ari aku x updte blog ni..cian kaw whai kkasihku..huhu.k sbenarnya aku sibuk semenjak dua menjak ni..sibuk mencari kerja katakan..tp dh dpat lari plak.hahaha..ni yg tension ni..

las2 jadi penganggur sepenuh masa lah aku kat umah ni..so aku ni bleh di klasifikasikan sebagai hangat2 tahik ayam lah..bkan tahik lembu mahupun gajah k..tahik ayam.ingat 2..so aku nk cita napa aku lari bila dpat kja..
bermula dari kerja yg prta.fuhhh mak ai.kdai haiwan 2.pg 2 dlam pkoi 9.3o aku n kawan aku dh trpcak dpan kdaai 2.smngat tu.masuk kja kna cuci tahik n sngkar kucing.da dlam 30 ekor plak 2.series aku dh meluat kat kucing walaupon secomel ana raffali..pastu aku kna cci akuarium plak..haha..hah tme rhat 2 pa lg trus plan nk cabut lah..haha..

kerja k2 kat aneka.kemarin aku n kwan aku gk kja kat $*******8** hah taw kan.jd promiter tu..malu gila wa ckap lu..tak taw nak kta lah..so trus lari gk..haha.jadi aku ni terpaksa lah jd penggngur kan..dk tunggu buah anggur ja..

k bye suma..
p/s:klau dh kja betoi2 no..

No comments:

Post a Comment