Thursday, January 6, 2011

MENUNGGU!!

assalamualikum suma..


sory ary ni entri ku lewat dipaparkan coz aku borink borank n borunk..meqapu ja aku taw..hhuhuhu..hah tngk tjok dia tas kan..MENUNNGU..ya menunggu tjuk ku kali ni..nk taw saipa tjuknya menunggu sbab aku sdang mnunngu..hahha.meqapu lg..

dh cukup!!sbnarnya aku sdng tnggu adk ku blik arini..sbab aku ksnyian tnpanya di umah..dia kan adk ksyangan aku..bagi aku tnpa dia hdup aku pun x lengkap walaupun perangai dia kkdang menyebabkan aku berasa sperti mahu cincang n buang kat laut tetapi aku tetap syang dia..(tngk x lah kejam sangat kan)..

tp upanya dia tidak blik lah arini.npa adikku..blik cpat mintak ja kat warden asrma tu..msti bg pnyalah..(warden msti kta mcam ni"pikiaq asrama hostel ni bapak ang punya..ska ati ja nk kuar msukkan!!" hah nah hambek sebijik diam terus..yalah mmang dia x blik coz baru p semingu x kan nak balik dh kot kan..

k..xpa minggu dpan msti dia blik punyalah..hah..aku jga sdang menunngu sorang blogger ni updte blog dia..huhuhu.coz blog dia mnrik lah jgakkan..bleyhlah tkat nk glak smpai terberak tu.haha..(lucah x??)tp x updateupdate gkk..bila nih whai blogger??x pa aku tunggu gk..

huhuhu..k lah aku pon dh x maw mnngu untk pos blog ni so bye!!

1 comment:

  1. selalunya memang begitu, dekat gaduh2....bila berjauhan, rinduuuuuuu...selamat menunggu

    ReplyDelete