Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Sunday, January 9, 2011

cominication at kolej komuniti..

hallo every one..


what is your name?
what is your ambition?
how old are you?

sory i bru ja back from kolej..hahaha..aku ni sbenarnya bru ja blikdari kolej komuniti.
belajar cara nak improve aku punya comunicate and writing.cuma untuk isi masa lapang kan..tapi best lah p situ.aku rasa lebih yakin lagi.malam ni bru hari oertma.da banyak hari lagi.so maybe lpas ni entry ni bertukar jadi bahasa orang putih kot..hahahah..berlagak bleyh..kk ckup cita sal 2..

la ni nak cita sal AJL 25(anugerah juara lagu lah)haha..wah x sangka aku si awek berbaju kurung yang kiut miut 2 menang..baru pertama kali 2 masuk.mmang hbat lah cik ana raffali..i love u!!tp memang layaklah dia menangkan.pakej lengkap kot.tp memang x sangka lah..i seluuuttt you ana raffali..aku baru tau yg bakat dia dikesan melalui you tube..hah.agak2 kalau aku msukkan vdeo klip ciptaan aku laku x leyh masuk juara lagu x??haha berangan lebih..

tapi tahniah juga diucapkan kepada semua pemenang..anda layak n kepada yang x menang anda juga hebat dan teruskan lagi ya...tapi yang hebat juga SUPERNOVA ajl lah.dato siti nurhaliza,dato sharifah aini dan ziana zain..memang hebat.
k tahniah suma..


p/s:sokanglah industri muzik kita..bye!!!

2 comments:

  1. sory ejaaan da yg silap..hahah..bru perasan

    ReplyDelete
  2. BELAJR KOMUNIKASI KT KOLEJ KOMUNITI TU JANGKA PENDEK KE JANGKA PJG EK?

    ReplyDelete